A
koffer a bölcsek kövét rejti.
Pontosabban, azokat a tárgyakat, tennivalókat,
amik a bölcsek kövének megtalálásához vezet. A játék egy teszttel indul. Ahány
jó megoldás van, annyi knút (pénz neve) szerez a játékos. A pénzből
vonatjegyet, varázspálcát és fehér baglyot vehet.
Csak
akkor léphet be a szobába, mehet át a téglafalon, ha van vonatjegye. A szobában
egy fotelbe kell ülni, ahol a teszlek süveg, beosztja a játékosokat a megfelelő
„ házba”: Griffendél, Mardekár, Hugrabug és
Hollóhát.
Az egyik feladat a fehér bagoly elkészítése,
hisz ez végig kíséri az eseményeket. Baglyot nagyon könnyű készíteni. Lehet
papírból kivágni, fehér zokniból páröltéssel varrni, vagy WC hengerből, vágással
ragasztással készíteni. Nem írom le, én is a netről néztem, és az alapján alkottam.
Ezt
követően kezdődik a játék nehezebb része. Bájitalt kell készíteni, mandragórát
kell átültetni,
titkosírást (runa) kell megfejteni, mumust kell rajzolni,
cikeszeket kell keresni, végül meg kell keresni Bolyhocskát, illetve a bölcsek
kövét, de ezekről később írok.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése