Csodakofferünk
és a játék vele:
Ebből
vonatjegyet a belépéshez és
varázspálcát, valamint bagoly készítéshez papírt vehetnek Ollivander boltjában.
Akinek
van vonatjegye, bemehet. Akik nem csinálták meg időre a tesztet, azok a zsupszkulcs segítségével mehetnek be.
Beülnek
egyenként a bordó takaróval leterített
székre. A Teszlek süvegtől megtudják,
melyik házba kerülnek: Griffendél, a Mardekár,
a Hugrabug és a Hollóhát. Amelyik házba kerül, olyan címert kap,
amit a nyakába akaszthat.
Kezdődik
az roxforti tanulás, amivel a minősítéshez pontokat lehet gyűjteni.
- A fehér bagoly elkészítése, a minta alapján.
- Bájital készítése a megadott recept
szerin. Mindenki készít egy pohár bájitalt, ami iható lesz, hisz csupa
fogyasztható dologból áll, csak a nevük riasztó.
- Mandragóra ültetés, kis cserépből
nagy cserépbe.
- Runa, azaz titkosírás
megfejtése.
- Arany cikeszek megkeresése, versike segítségével.
- Legendás lények azonosítása: a kis
(ezen van a lény neve) és a nagy kártyákat (ezen van a magyarázat) kell
párosítani. A dobozt az Ollivander boltjából vehető.
- Egy fekete háromszögletű dobozt ad a játékvezető a gyerekeknek. A háromszög, ami a láthatatlanná tévő köpenyeget jelenti, bent van a dobozban. De két dolog, ami, a feltámadás kövének és a varázspálcának a jelképe az hiányzik. Ezeket kell megtalálni és a helyére tenni, versike segítségével.
- Mumus rajzolása,
majd elcserélése
valaki Mumusával, végül nevetéssel ártalmatlanná kell tenni.
- Bolyhocska megkeresése, mert
ő őrzi a bölcsek kövét.
- Végül, az oklevelek kiosztása megfelelő minősítéssel.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése